El pati és un espai que hem anat transformant de mica en mica perquè és un lloc educatiu com ho són les aules i la sala de psicomotricitat.
L’infant és protagonista del seu propi procés d’aprenentatge mitjançant l’exploració i manipulació
d’objectes, en un entorn afectiu que li proporciona seguretat, afecte i
confiança i on la persona adulta acompanya l’acció de l’infant, li dóna suport i li marca els límits de la seva actuació.
El pati de l’escola és un recurs educatiu en potència. Entre d'altres coses un lloc privilegiat de contacte amb els iguals.
La varietat de propostes que s’ofereixen en el pati permeten als infants escollir ( zones d'experimentació, jocs de moviment, construccions, equilibris, jugar a ser...) a partir dels seus interessos i el seu moment evolutiu, l’activitat que més s’ajusta a les seves necessitats maduratives. Pensam que, un espai ric d'estímuls convida a comportaments intel·ligents: exploracions, descobertes i intencions.
El pati de l’escola és un recurs educatiu en potència. Entre d'altres coses un lloc privilegiat de contacte amb els iguals.
La varietat de propostes que s’ofereixen en el pati permeten als infants escollir ( zones d'experimentació, jocs de moviment, construccions, equilibris, jugar a ser...) a partir dels seus interessos i el seu moment evolutiu, l’activitat que més s’ajusta a les seves necessitats maduratives. Pensam que, un espai ric d'estímuls convida a comportaments intel·ligents: exploracions, descobertes i intencions.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada